Der ZSC gewinnt das Trainingsspiel in der Kebo mit 5:2 gegen GC

In einem freundschaftlichen Trainingsspiel gewann der Z gegen seinen kleinen Bruder GC 5:2. Das Spiel dauerte nur 2 mal 20 Minuten und die Tore für das vermeintliche Gästeteam erzielten: Down (3x), Schommer und Krutov. Für das Farmteam des Z waren es Martin Wichser und Mike Wolf.

2 Gedanken zu „Der ZSC gewinnt das Trainingsspiel in der Kebo mit 5:2 gegen GC“

  1. schisst mi huere a, dass i kai zit ka han. sind viel lüt i de kebo gsi?

  2. Bin au nöd gsi, aber dänkes mal nöd. Will uf de offizielle Z Homepage isch es gar nöd erwähnt gsi vor em Spiel. Nur uf de GC Page isch es e Randnotiz gsi..

    Isch au erscht sit am 3. Auguscht bekannt und ebe wie gseit isch eich keis Fründschaftsspiel, sondern nur es Triaingsspiel à 2 x 20 Minute..

Kommentare sind geschlossen.